Menu

Tma se překážkou nestane

0 Comment

Mnoho řidičů nerado jezdí za tmy, nebo přímo v noci. Mnozí nemají rádi šero, když se stmívá, nebo rozednívá. Čím je to ale způsobeno? Pokud máte podobný problém, nechte si vyšetřit zrak. Takové vyšetření Vám hodně napoví. Ale až zjistíte, že vadným zrakem Vaše potíže nevznikají, protože zrak máte, jako ostříž, potom se budete muset zaměřit na osvětlení ve Vašem vozidle!
noční provoz.jpg

Přední světlomety musí mít dokonalé žárovky!

Najednou můžete zjistit, že máte sklon předních světlometů špatný, a proto špatně vidíte na to, co se děje na silnici před Vámi. Podle nepsaných pravidel byste měli vidět alespoň 50m před sebe, abyste mohli bezpečně řídit svůj vůz. Pokud tomu tak není, nechte si přední světlomety seřídit.

Pokud ani po seřízení nejste spokojeni s viditelností, potom Vám schází kvalitní osvětlení v předních světlometech v podobě výbojky d2s. Ale to samozřejmě můžete také napravit. A to hned. Vyměňte je a začněte brázdit noční krajinu bezpečně a evidentně bez potíží s viditelností.

Výbojky d2s mají samozřejmě přednosti, o kterých by byl hřích se nezmínit.

Nejenže mají xenonové výbojky d2s daleko vyšší účinek, než halogenové žárovky, ale také lépe osvětlují prostor před Vaším vozidlem. A navíc na Vás nebudou blikat protijedoucí automobily, protože je budete oslňovat. Protijedoucí vozidla za tmy rozhodně oslňovat nebudete! Tedy v případě, že přední světlomety máte již správně seřízené. A s životností jsou na tom také podstatně lépe. Téměř o tisíc hodin navíc.
světla vozu.jpg

Než si budete výbojky D2S pořizovat, rozhodně si najděte v příručce, jakou patici zvolit. Abyste nebyli nemile překvapeni nevhodnou koupí. A také se rozhodněte, zda zvolíte 6000K, nebo jen 5000K. Rozdíl v nich není příliš veliký. Ta s vyšší světelnou barevností je zabarvená trochu do modré barvy.

Nakonec uvidíte, a to doslova, že jízda ve tmě není zase tak strašná, když máte zrak i osvětlení v pořádku, viďte?